Przeskocz do treści

Aranżacja wnętrz

13 października, 2009

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest świetny plan. Jeśli go mamy, stworzenie spójnej koncepcji wystroju i jej realizacja powinny już być dość łatwe. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać innym niebanalne pomysły. Inspiracją do zrobienia interesującego projektu wnętrza jest wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jakiś szczegół zadecyduje, by w oparciu o niego wykonać pełną koncepcję wystroju, a mieszkania były bardziej oryginalne.

Na swoim blogu staram się przedstawić również podobne drobiazgi. Elementy, które motywowały mnie przy urządzaniu własnego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na żaden wybrany styl, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Cały czas poszerzam swoje zainteresowania, ogarniam nowe style i pomysły.

W miarę możliwości próbuję być w zgodzie z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się pomysłami znalezionymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak największego grona czytelników. Jeżeli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.

Możliwość komentowania jest wyłączona.