Przeskocz do treści

Wnętrza domu

27 września, 2008

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest świetny projekt. Jeśli go mamy, zrobienie ogólnej koncepcji aranżacji i jej realizacja powinny już przyjść nam z łatwością. Ten blog ma służyć temu, by podawać czytelnikom ciekawsze inspiracje. Natchnieniem do stworzenia interesującego wystroju wnętrza może być wiele elementów, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po ciekawe dodatki. Czasem jakiś szczegół wystarczy, by w oparciu o niego wykonać całą koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.

Na swoim blogu staram się opisywać również takie drobiazgi. Rzeczy, które motywowały mnie przy aranżacji własnego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję tego bloga na żaden wybrany trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Cały czas poszerzam swoje horyzonty, poznaję inne trendy i projekty.

W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona czytelników. Jeżeli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.

Możliwość komentowania jest wyłączona.